Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1), Fid:249, Did:0, useCase: 3

Jautras rotaļas tavām viesībām

Padomi viesu izklaidēšanai

Sivēntiņ, kviec!

Vienam no spēles dalībniekiem aizsien acis, iedod rokās spilvenu, nostāda telpas vidū un vairākas reizes apgriež riņķī ap savu asi, tā lai viņam zustu orientācija. Visi pārējie dalībnieki sasēstas aplī apkārt telpai.

Spēlētājam ar aizsietajām acīm jāieliek spilvens kāda dalībnieka klēpī, jāmēģina pašam uz tā apsēsties un jāsauc: "kviec, sivēntiņ!" Savukārt, dalībniekam, kuram sēž klēpī, jāmēģina atdarināt sivēna kviekšanu.

Ja spēlētājs ar aizsietajām acīm atpazīst kviecēju, tad viņi mainās lomām. Taču, ja kviecējs nav atpazīts, jāmeklē cits klēpis. Pēc katra atpazīšanas mēģinājuma spēles dalībnieki ātri samainās vietām.

Atpazīsti spoku!

Spēlē pārmaiņus spoki ir sievietes un vīrieši. Par cik pieņemts uzskatīt, ka sievietēm ir priekšroka, tad pirmie no telpas iziet vīrieši. Tikmēr sievietes apsēžas uz krēsliem un ietinas palagos tā, lai viņām nevarētu nevarētu redzēt ne galvas , ne kājas.

Istaba nedrīkst būt spilgti apgaismota, lai spēle būtu interesantāka.

Tad istabā tiek aicināti vīrieši, lai atpazītu spokus. Uzvar tas spēlētājs, kurš pareizi atpazinis visvairāk spoku. Jāpiebilst, ka spoki nedrīkst runāt.

Dzeltenās preses žurnālisti!

Visi spēlētāji sadalās divās vai vairāk komandās tā, lai katrā komandā būtu vismaz trīs spēlētāji. Tad katrs spēlētājs pēc kārtas nosauc divas populāras personības. nu katrai komandai ir vismaz sešas personības nosauktas. Atliek vien 15 - 20 min. laikā izdomāt dzeltenās preses cienīgu stāstu, kurā būtu iesaistītas visas nosauktās personības. Uzvar tā komanda, kurai sanācis visjautrākais stāstījums.

Ko ar to var izdarīt?

Visiem spēles dalībniekiem izdala dažādus interesantus priekšmetus, piemēram, pudeles korķi, vannas aizbāzni, diegu spolīti, bikšu gumiju utt.

Tad katram dalībniekam jāizdomā savam priekšmetam pēc iespējas vairāk uzjautrinošu pielietojumu. Uzvarētājs ir tas, kurš izteicis visvairāk jautro ideju.

Ēnu spēle

Šī spēle jāspēlē telpā ar izslēgtu griestu lampu. Izgaismot nepieciešams tikai palagu, kuru jāpiekarina tā, lai uz tā no kādas sienas vai galda lampas kristu pietiekami daudz gaismas un veidotos ēnas. Kādam, kurš vada spēli, jānostājas aiz palaga un jārāda dažādi ikdienā lietojami priekšmeti, kuri pārējiem dalībniekiem, kas atrodas palaga otrā pusē, jāatpazīst. Priekšmetus gan vajadzētu turēt tādā leņķī, lai tos būtu grūtāk atpazīt.

Par katru pareizi nosauktu priekšmetu dalībnieks saņem vienu punktu. Uzvar tas, kurš nosaucis pareizi visvairāk priekšmetu.

Augstās modes skate!

Piepilda maisu ar dažādiem sieviešu un vīriešu apģērbu gabaliem un aksesuāriem.
Dalībnieki pie jautras mūzikas dejo pa apli un padod uz priekšu viens otram piepildīto maisu. Mūzikai pārtraucot spēlēt, tas dalībnieks, pie kura palicis maiss, neskatoties (uz aklo) ņem no tā laukā kādu apģērba gabalu vai aksesuāru (kas nu patrāpās) un velk sev mugurā.

Spēlētāji tik ilgi turpina jautro pārģērbšanos, kamēr maiss tukšs. Tad nu var skatīties, kas nu kuram sanācis. Balvu saņem interesantākais tērps.

     [+] [-]

, 2010-04-25 13:26, pirms 15 gadiem
peedeejaa man vislabaak atika