Izcilas atsauksmes par Kristīnes Opolais debiju Metropolitēnā
11. janvārī Kristīne Opolais debitēja Ņujorkas Metropolitēna operā Magdas lomā Džakomo Pučīni operā "Bezdelīga". Viņas skatuves partneris šajā izrādē bija tenors Džuzepe Filjanoti, pie diriģenta pults – Jons Merins. Kristīnes debiju augstu novērtējuši gan skatītāji, gan kritiķi, un plašsaziņas līdzekļos lasāmas izcilas atsauksmes.
Jūsu uzmanībai piedāvājam nelielu ieskatu prestižu izdevumu recenzijās par dziedātājas debiju.
„„Bezdelīgā” Opolais pilnībā attaisnojusi uz sevi liktās cerības. Pievilcīgā sieviete ir apveltīta ar satriecoši dabisku aktiermeistarību un samtainu, pilnskanīgu balsi; ikvienai izdziedātajai frāzei – pat koķetējot - viņa piešķir dziļu pārdzīvojumu. Tā ir īsta drosme – ar lomu, kas tiek dziedāta pirmoreiz, debitēt Metropolitēnā.”
The New York Times.
„Piektdienas vakarā pēc „Bezdelīgas” ovāciju laikā nomaldījies puķu pušķis trāpīja Kristīnei Opolais, bet tā bija vienīgā neveiksme latviešu soprāna spožajā debijā Metropolitēna operā. Viņas brīnišķīgā balss pārvarēja daudzos izaicinājumus, ko paredz Parīzes kurtizānes Magdas loma, izdzīvojot sapni par patiesu mīlu Pučīni 1917. gada operā. 1. cēliena skumju pilnajā ārijā Canzone di Doretta mirdzoši plūda augstās notis, bet vēlāk lielo Metropolitēna zāli pārliecinoši piepildīja pilnskanīgie si un do.”
The New York Post.
„Lai gan „Bezdelīga” nepieder slavenākajiem pasaules šedevriem, Opolais, šķiet, dzīvoja tajā, izrādes gaitā kļūstot arvien pārliecinošāka un izstarojot auru - tādu, kas liek viņai sekot un iejusties viņas tēlā – un tas raksturo zvaigzni. (...) Viņa bija īpaša un maģiska; pats emocionalitātes un sāpju iemiesojums. Viņa ir māksliniece ar spožu nākotni; Ņujorka būs laimīga, ja viņa tur dziedās.”
The New York Observer.
„Būdama vien 33 gadus veca, Opolais ir pilnīgi nobriedusi māksliniece, kas pārvalda savu balsi un eleganti izjūt skatuvi. Viņas balss ir tumša, varena un sulīgām krāsām piepildīta.”
Latinospost.com.